вівторок, 26 квітня 2022 р.

Маленький принц

 Можливо ви не повірите, але зоряне небо та запах квітів – це все, що потрібно для щастя, чи хоча б гарного настрою.  Маленький принц з усією своєю простотою та вірою в добро – персонаж, який пройшов повз роки і виховав кілька поколінь.
«Адже всі дорослі спочатку були дітьми, тільки мало хто з них про це пам'ятає» -
Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц».
 Ця історія про найважливіші у житті речі: про дружбу і любов, про вірність і обов’язок, про Людину і людяність. По-дитячому наївна і навіть трохи дивна, насправді вона про дуже серйозне і вічне. Видатний французький письменник Антуан де Сент-Екзюпері був відважним льотчиком. Одного разу на своєму маленькому поштовому літаку він навіть перелетів Атлантичний океан. Це був світовий рекорд. Якось письменник зазнав аварії над Лівійською пустелею. Доки він десять днів ремонтував свій літак, до нього навідувався маленький пустельний лис. Вони заприятелювали. Згодом після тієї пригоди Екзюпері написав свій найгеніальніший твір — казку «Маленький принц»... Запрошую до читання. Бібліотека на другому поверсі школи.

Буктрейлер "Маленький принц"
Вистава-казка "Маленький принц". За мотивами повісті Антуана де Сент-Екзюпері
Антуан де Сент-Екзюпері життя та творчість
A Kis herceg - I/1. Az idő bolygója 1./2, B546
Antoine de Saint-Exupéry- A kis herceg
A KIS HERCEG és A RÓKA TALÁLKOZÁSA
A kis herceg és a Róka jelenet (film)
Antoine de Saint Exupéry - A kis herceg (hangoskönyv)
Чому нас вчить твір Антуана де Сент-Екзюпері? 

«Справжні дива не голосні. І найважливіші події дуже прості ».

- Шанувати значить визнавати, що на цій планеті я найкращий, найнарядіший, найбагатший і найрозумніший.
- Але ж на твоїй планеті ти сам-один!

«Навіщо брехати, коли тебе так легко викрити».

«Там добре, де нас немає».

«Адже можна бути вірним обов'язку і все-таки ледачим».

«Коли мені було шість років, дорослі переконали мене, що художник з мене не вийде, і я тільки й навчився, що малювати удавів - зовні і зсередини».

«Я вже не говорив з ними ні про полозів, ні про тропічні ліси, ні про зірки. Я пристосовувався до їх понять. Я говорив з ними про гру в бридж і гольф, про політику і краватки. I дорослі так тішилися що познайомилися з такою розважливою людиною ».

- Якщо хочеш, щоб у тебе був друг, приручи мене!
- А що для цього треба робити? - Запитав Маленький принц.
- Треба запастися терпінням, - відповів Лис. - Спершу сядь он там, віддалік, на траву. Ось так. Я буду на тебе скоса поглядати, а ти мовчи. Але з кожним днем ​​сідай трохи ближче ...

«Досить тільки пересунути стілець на кілька кроків. І ти знову і знову дивишся на захід сонця, варто тільки захотіти ... ».

- Добрий день, - сказав Маленький принц.
- Добрий день, - відповів торговець.
Він торгував вдосконаленими пігулками, які втамовують спрагу.
Проковтнеш таку пігулку - і потім цілий тиждень не хочеться пити.
- Для чого ти їх продаєш? - Запитав Маленький принц.
- Від них велика економія часу, - відповів торговець. - За підрахунками фахівців, можна заощадити п'ятдесят і три хвилини в тиждень.
- А що робити в ці п'ятдесят і три хвилини?
- Та що хочеш.
Якби я мав п'ятдесят і три хвилини вільних, - подумав маленький принц, - я б просто-напросто пішов до криниці ...

«Марнославним людям завжди здається, що все то їхні шанують».

"Прости мене. І постарайся бути щасливим! »

«Я вимагаю, щоб сонце зайшло. Але дочекаюся поки будуть сприятливі умови, бо в цьому і полягає мудрість правителя ».

- На твоїй планеті, - сказав Маленький принц, - люди вирощують в одному саду і п'ять тисяч троянд ... і не знаходять того, що шукають ...
- Так, не знаходять, - погодився я.
- Але ж те, що вони шукають, можна знайти в одній-єдиній троянді ...

«Ти живеш у своїх вчинках, а не в тілі. Ти - це твої дії, і немає іншого тебе ».
Ця книга розійшлася на цитати, багато її перечитують по кілька разів і кожне прочитання відкриває щось нове в цій дивовижній книзі.

Подробнее:http://rozetka.com.ua/fors_9786177347025/p14813388/

Немає коментарів:

Дописати коментар