пʼятницю, 1 квітня 2022 р.

Дві бабуськи в незвичайній школі, або скарб у візку

"У дитинстві я була дуже сором’язливою. Думаєте, це гарна риса? Аж ніяк. Наприклад, на уроці вчителька думала, що я мовчу, бо не знаю відповіді. А я знала, але соромилася казати перед класом. Якось я вирішила, що треба боротися з цією рисою. Я змушувала себе не соромитися — нічого не виходило. І тоді я спробувала замаскуватися. Прикинулася, ніби я така, як усі, і нічого не боюся й не соромлюся. Це мені вдалося! Я й досі маскуюся. Сьогодні ніхто й не здогадується, що в мені, такій дорослій, сміливій і рішучій, досі ховається маленька сором’язлива дівчинка." (Лариса Ніцой)
Лариса Ніцой "Дві бабуськи в незвичайній школі обо скарб у візку"
Цю книгу Лариса Ніцой написала багато років тому, але деякий час не наважувалася на її публікацію, тому що вважала, що суспільство може не сприйняти подібну дитячу книгу, написану в веселому пригодницькому стилі. Головний герой книги - хлопчик на ім'я Олег. Розумний, начитаний, кмітливий і ... в інвалідному візку. Через непристосованості школи до інвалідного візочка Олегу доводиться вчитися вдома. Але одного разу головний герой разом зі своїми кращими друзями Любомиром і Василиною відкривають для себе свою школу з абсолютно нової сторони. Виявляється, раніше їх звичайнісінька школа була палацом. А де палац, - там скарб і пригоди. Разом трійця вирушає на пошуки скарбів, не останню роль в яких виконають дві бабусі головних героїв. Одна з яких зациклена на їжі, а інша - фанатка йоги і здорового способу життя. До переваг книги безсумнівно можна віднести кумедні ілюстрації художниці Еліни Елліс, а також легку мову і те, в якій формі піднесені відразу кілька важливих проблем: ставлення суспільства до людей з особливими потребами, роль бабусь у вихованні сучасних дітей та знищення історичних архітектурних пам'яток.


  • Нові видання отримані в рамках проєкту соціальної дії "Бібліотека в Освітньому сквері"
    Проект реалізовано в 2021р в рамках Програми Active Citizens Ukraine Британської ради в Україні та у партнерстві з Херсонським обласним благодійним фондом «Об’єднання», завдяки партнерській участі Виноградівської ЗОШ І-ІІІст. №3 ім Жігмонда Перені в проєкті “Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді”.
Проект стимулює інтерес до книги та читання, розвиває творчу активність користувачів бібліотеки, продемонструє різноманітні і багатогранні можливості діяльності шкільної бібліотеки; стимулює розвиток бібліотечної проектної та програмної діяльності, націленої на підтримку читання; надасть можливість запровадитиження нових, нетрадиційних форм популяризації читання за межами бібліотеки на території «Освітнього скверу».







Немає коментарів:

Дописати коментар