неділя, 15 грудня 2019 р.

Інновації в бібліотечній діяльності



Букслем, буктуб, лонгрид...: популяризуємо книгу і читання у веб-середовищі. Видавнича група Основа поширила запис вебінару.Спікер: Глазунова Людмила, член редколегії журналу «Шкільний бібліотекар», заступник директора з наукової роботи Харківської державної наукової бібліотеки імені В. Г. Короленка, кандидат наук із соціальних комунікацій 
Для педагогів усіх категорій.  ВІДЕО далі

пʼятниця, 29 листопада 2019 р.

четвер, 28 листопада 2019 р.

На порозі дорослого життя

Бібліотека в школі - це фотозона
Існує хороша традиція в нашому навчальному закладі. Щороку в листопаді місяці учні 11 класу Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 імені Жігмонда Перені (як і всі учні угорськомовних шкіл) проходять урочисте посвячення в випускники. Перший в житті
 "Віденський"бал.

понеділок, 25 листопада 2019 р.

ТАG в дії

#TAG_Vynohradiv
Session 3 “Helping Learners with Vocabulary” was successfully done  in the Learning Hub of Vynohradiv school No. 3 📚 on November 22.
Thank to our friendly team of creative English

пʼятниця, 22 листопада 2019 р.

На ліричній хвилі

Напередодні Дня української мови та писемності у Виноградівській ЗОШ I-lll ступеня 3 імені Жигмонда Перені відбулася зустріч з талановитою поетесою, нашою землячкою, уродженкою

четвер, 21 листопада 2019 р.

Бібліотека в школі - це майстерня моделювання розвитку громад

 20 листопада в шкільній бібліотеці учні 10 класу спробували свої вміння та навички робити фінансові розрахунки, використання спільних коштів, уважно читати та швидко аналізувати нову інформацію, вчилися бути #активнимигромадянами, творчо та критично мислити  взявши участь в грі-тренінгу «Світ Громад: coopetition». “Світ Громад” – це навіть не гра, це інструмент, досить серйозний інструмент, як навчальний так і виховний. Гра допомагає пояснити дітям у дуже доступній формі, що таке громада, як її побудувати, як бути активним учасником громади. Адже, будемо відверті, такі важливі предмети, як Громадянська освіта в школах сьогодні отримують найменше уваги. Як ми зможемо будувати успішну державу, якщо діти навіть не уявляють як це, бути активним учасником громади і не можуть пояснити, що, власне, є громадою.
Імпровізована громада розпочала свою діяльність з

середа, 13 листопада 2019 р.

День угорської мови

Рідна мова — це мова дитинства, мова казок і пісень, мова землі й трави, що вибивається з цієї землі, мова золотої бджоли й вишневого цвіту, над яким вона в’ється.
Мова єднає між собою різні покоління людей, вона передається як заповіт, як найдорожча спадщина.  26 вересня  2011 року  Парламент Угорщини прийняв рішення на законодавчому рівні щороку відзначати День угорської мови

вівторок, 12 листопада 2019 р.

Бібліотека в школі - це Learning Hub

Шкільна бібліотека у сучасній інтерпретації. У Виноградові облаштували перший у місті Learning Hub - креативний простір для розвитку громади. У стінах школи проводять заняття з дітьми, вчителями англійської мови, а жителів міста навчають писати грантові проекти. Для урізноманітнення хабу вирішили створити (ВІДЕО)

понеділок, 11 листопада 2019 р.

Проектна діяльність

Бібліотека пройшла процес «від зібранная до зберігання» і трансформується у «від зібрання до творення». 
Для  досягненні поставлених цілей  шкільна бібліотека  реалізує ряд проектів:
     Внутрішньо бібліотечні проекти спрямовані на популяризацію книги та читання.
    Робота шкільної бібліотеки – надзвичайно багатогранна. Це й інформаційний центр, де учні отримують корисну інформацію, розвивають читацький смак, формують любов до книги, це й світ відкриттів, світ творчості, де формується читач-творець.

    субота, 9 листопада 2019 р.

    Сковорода

     СЬОГОДНІ – ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ ПРО "ВІЧНОГО МАНДРІВНИКА"  ГРИГОРІЯ СКОВОРОДУ.


    Як каже легенда, 9 листопада 1794 року після обіду видатний український філософ-містик, богослов, поет та педагог, "чоловік-університет" Григорій Сковорода взяв лопату та викопав собі могилу, а тоді пішов до кімнати, вбрався в чисте, взяв замість подушки під голову сумку з власними пожитками та ліг спати, так більше ніколи й не прокинувшись. 

    Приводом згадати цю легенду саме сьогодні є день пам'яті про "вічного мандрівника", чи не найцікавішого чоловіка в історії українського духу Григорія Сковороду, що  прожив свій земний вік за  покликом душі і навчав цього інших.

    Григорій Сковорода, яким за життя одні захоплювалися, а інші його паплюжили, все ж визнаючи неординарність життя й думок, тримає людство глибиною та незбагненністю аж донині. І схоже, триматиме й у майбутньому, зупиняючи та змушуючи замислитися. На хвильку зупиніться й ви.


    "Без бажання все важке, навіть найлегше".


    "Дуже важливе значення має, з ким щоденно спілкуєшся і кого слухаєш. Бо поки ми слухаємо, ми їх дух в себе вбираємо".


    "З усіх утрат втрата часу найтяжча". 


    "Щасливий, хто мав змогу знайти щасливе життя. Але щасливіший той, хто вміє ним користуватись".


    "Копай всередині себе криницю, яка зросить і твою оселю, і сусідську".


    "Маючи друзів, вважай, що ти володієш скарбами".


    "Любов виникає з любові; коли хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю". 


    "Не той щасливий, хто багато має, а хто задоволений тим, що має". 


    "У істини проста мова".


    "Бути щасливим – це значить пiзнати, знайти самого себе".


    "Чисте небо не боїться блискавки та грому".


    "Хто соромиться визнати недоліки свої, той з часом безсоромно виправдовуватиме своє невігластво, яке є найбільшою вадою".


    "Життя наше – це подорож, а дружня бесіда – це візок, що полегшує мандрівникові дорогу".


    "Щоб пізнати Бога, треба пізнати самого себе. Поки людина не знає Бога в самім собі, годі шукати Його в світі".

    понеділок, 4 листопада 2019 р.

    Перший крок в стадії перезавантаження

    Зі стрімким розвитком новітніх технологій шкільна бібліотека Виноградівської ЗОШ І-ІІІст №3 імені Жігмонда Перені, маючи в своєму розпорядженні застарілий комп'ютер, намагалася поєднувати старі традиційні форми роботи з новітніми інформаційними технологіями. Але цього було недостатньо, щоб сучасні читачі мали можливість написати та оформити реферат, повідомлення, сканувати підібраний матеріал, робити пошук в мережі Інтернет творів за шкільною програмою та інформацію для рефератів та повідомлень. За останні роки вдвічі збільшилася кількість учнів у початкових класах, а разом з тим зросла кількість необхідної навчальної літератури. Постійні зміни навчальних програм та обмежене фінансування створили проблему несвоєчасного забезпечення шкільної бібліотеки навчальною та довідковою літературою учнів школи з угорською мовою навчання. Щороку все більшій кількості учнів не вистачає підручників, а придбати їх за батьківські кошти неможливо окільки їх додрукування не передбачено. Найбільше від недостатньої кількості підручників на угорській мові, страждали учні молодших класів. Для вирішення проблеми виникла ідея звернутися по допомогу до благодійної організації Kárpátaljai Ferences Misszió Alapítvány (Закарпатський францисканський місіонерський фонд) і втілити проект

    Отримавши у своє розпорядження, в рамках проекту, потужний ноутбук та якісний принтер, бібліотека отримала друге дихання. Основна мета проекту - якісна та своєчасна інформаційна підтримка навчального процесу учнів, їх батьків та вчителів в школі, шляхом розширення спектру надання новітніх послуг в бібліотеці:
    • пошук електронних версій підручників за навчальними програмами та надання доступу всім учасникам навчального процесу до отриманих матеріалів як в електронному, так і друкованому виді;
    • створення електронного каталогу бібліотеки, формування фонду різноманітними мультимедійними засобами і організація новітніх інформаційних послуг для учнів та вчителів;
    • допомога користувачам шукати та отримувати в електронному середовищі потрібну їм інформацію з подальшим збереженням на флеш, або роздрук;
    • консультування учнів безпечного пошуку інформації в мережі інтернет;
    • онлайн-інформуванна віртуальних користувачів на сайті блозі бібліотеки.



    Якісна і швидка компютерна техніка з доступом до інтернет надала можливість швидко знаходити підручники в електронному форматі та можливість роздруковки окремих тем за потреби. Це забезпечило своєчасне та якісне навчання учнів. Для інформування зацікавлених онлайн-користувачів про діяльність угорського навчального закладу завідуюча шкільною бібліотекою веде сайт школи та блог “Інфопростір шкільної бібліотеки”. Потужний ноутбук надав можливість оперативного інформування на сторінках сайту та незалежність від локації, А також зявилася можливість створити на блозі шкільної бібліотеки базу даних з переліком друкованих видань наявних в бібліотеці для онлайн користувачів. Компютерна техніка стала незамінним помічником при проведенні в бібліотеці просвітницьких заходів, нетрадиційних інтегрованих уроків, інтерактивних уроків, а підключивши мультимедійний проектор організовуються перегляди екранізованих творів шкільної програми.

    Перезавантаження продовжується....

    субота, 2 листопада 2019 р.

    Перезавантаження продовжується

    ....
    Фонд збільшувався і разом з тим виникла потреба в додаткових стелажах. Потрібно було шукати додаткові кошти на їх придбання. Саме програмно-проектна діяльність дає додаткову фінансову підтримку, поліпшує матеріально-технічну базу. Вона розвиває і відкриває нові перспективи, впроваджує інноваційні форми роботи, А реалізація програм та проектів на сьогоднішній день – це не тільки залучення додаткових фінансових ресурсів, отримання фінансової підтримки на реалізацію конкретної бібліотечної діяльності, а і спосіб заявити про себе, підвищити престиж шкільної бібліотеки, підкреслити її роль і значимість в навчальному закладі. Ми активно підключилися до проектної діяльності.
    У рамках проекту «Покращення та оптимізація якості освіти» (Az oktatás minőségének fejlesztése és optimizálása) за фінансової підтримки Bethlen Gábor Alap та Kárpátaljai Magyar Pedagógusszövetség (KMPSZ) отримали нові книжкові стелажі, які  створили особливий затишок в шкільній бібліотеці. Дитячі видання вдало розмістилися на спеціальних поличках з кишеньками. Діткам стало набагато зручніше переглядати і вибирати книжки. Зараз кожна перерва між уроками заповнена дитячим галасом. Приємно бачити, як учні потягнулися до книжок. Їх цікавлять як казки, так і енциклопедичні видання. Завдяки оновленому дизайну та грамотній розстановці дитячої літератури бібліотека стала більш привабливою для маленьких читачів, а створений затишок та спокій викликає  бажання повертатись до бібліотеки знову. Кожна дитина може відкрити для себе різноманітнийі цікавий світ дитячої книги. Для оформлення переносних книжкових виставок, в рамках цього ж проекту, отримали мобільну книжкову полицю. Наразі бібліотека може популяризувати свої книги за межами приміщення. Тепер книжкові виставки можна оформляти і в актовому залі, і в класі, і, за хорошої погоди, у шкільному дворі.

    Пошук додаткових джерел поповнення книжкового фонду....

    пʼятниця, 1 листопада 2019 р.

    Інформаційна робота шкільної бібліотеки

    Для інформування зацікавлених онлайн-користувачів про діяльність навчального процесу ведеться сайт школи та блог “Інфо-простір шкільної бібліотеки”. Потужний ноутбук надав можливість оперативно інформувати на сторінках сайту учнів, батьків та вчителів незалежно від локації. На блозі шкільної бібліотеки з'явилася можливість створити базу даних з переліком підручників та художніх видань наявних в бібліотеці. Інформаційна робота проводиться також використовуючи можливості бібліотечного веб-ресурсу. Для того, щоб оптимізувати робочий час педагогів і пришвидшити пошук інформації, яка користується найбільшим попитом, створено і розміщено бази даних веб-ресурсів на блозі:
    «Поличка-рятівничка», де зібрані теми за шкільними предметами: англійськаастрономіябіологія, хімія, географіяінформатикаматематикаправознавствоукраїнська мовафізикахімія.
    «Витрачаюсвій час для того, щоб заощадити ваш» - веб-список з посиланнями на сторінки сайтів, де можна прочитати онлайн, або завантажити потрібну книгу Тепер не потрібно нескінченно довго "гуглити" у пошуках твору - просто переходьте за наведеним посиланням!
    КУДИ ПІТИ ВЧИТИСЯ КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ Чим ближче останній дзвоник для випускників, тим частіше старшокласники задаються питанням – куди піти вчитися, яку обрати професію. 
    Визначити нахили, здібності дитини можна за спеціально розробленими тестами, які не оцінюють конкретного школяра, а допомагають виявити певні набори або поєднання особистісних рис у певних професіях,Тести на профорієнтацію
     «Письменники ювіляри»,  «Книги ювіляри», 
    Блог «Інфо-простір шкільної бібліотеки» став обличчям бібліотеки навчального закладу в інформаційному середовищі. Інтернет-ресурс покликаний привернути увагу до роботи шкільної бібліотеки, до читання книг.  Власне, щоб більше людей могли знайти відповідь на питання „Що таке шкільна бібліотека?” і „Навіщо вона потрібна?”. Завідуюча шкільною бібліотекою також адмініструє сайт школи, де  ведеться архів відео- й аудіоматеріалів про заходи, проведені в закладі освіти: урочисті зібрання, пам’ятні дати, учнівських робіт, відео шкільних концертів, фотографій свят . Для кращої популяризації діяльності шкільних бібліотек міста в соціальній мережі Фейсбук створено групу «Шкільні бібліородзинки Виноградівщини», яка обєднала шкільних бібліотекарів району. Провівши відповідну роботу в групі, інформацію переглядають не тільки жителі Виноградова, а і всієї України.
    Систематично проводиться інформаційна робота:  

    середа, 30 жовтня 2019 р.

    Про те, як все починалося


    Змінюються шкільні програми, зростає інтелектуальний рівень учня. Усі ці зміни і змушують замислитися над майбутнім шкільної бібліотеки. 
    Отримавши у спадок звичайну  шкільну книгозбірню застарілого взірця яка нічим не привертала уваги, бібліотека потребувала кардинальних змін. Потрібно було працювати як з інтер'єром так і з позиціонуванням бібліотеки, зміною її діяльності і місцем в навчальному закладі. Для реалізації задуманого згуртовано команду креативних учнів та вчителів об'єднаних позитивним ставленням до змін. Спільно з адміністрацією та педагогами після обговорення розроблено алгоритм дій по переформатуванню шкільної бібліотеки:
    1. Провести анкетування учнів навчального закладу з метою виявлення потреб і очікування від бібліотеки.
    2. Переобладнати і зонувати приміщення з урахуванням вимог до шкільної бібліотеки НУШ;
    3. Очистити книжковий фонд від застарілої, непрофільної літератури та шукати альтернативні джерела поповнення книжкового фонду.
    4. Покращити матеріально-технічну базу бібліотеки: пошук джерел фінансування для придбання сучасного компютерного обладнання, побілки стін, покраски підлоги;
    5. Створити он-лайн ресурс «Інфо-простір шкільної бібліотеки» на якому розміщувати корисну інформацію для користувачів.
    6. Створити сучасний інформаційний центр підтримки освіти та пізнавального дозвілля "Бібліотек@ - територія інтерактивної взаємодії".
    В результаті бібліотека розширила спектр надання бібліотечно-інформаційних послуг, вона ожила, стала динамічною, потрібною, корисною.

     
    Кожна нова справа завжди починається з дослідження і аналізу. Вивчення читача, його відношення до книги та бібліотеки завжди входило в коло обовязків бібліотекаря. З метою вивчення потреб та інтересів учнів, їх очікувань, ставлення до бібліотеки та оцінювання її діяльності і можливостей з учнями 5-11 класів проведено анкетування  «Роль і місце бібліотеки в навчальному закладі». Одержана інформація про читача, його запити, інтереси, уподобання показала, що школярі найчастіше звертаються до книгозбірні для пошуку інформації для написання рефератів, при підготовці до уроків,  олімпіад. При виборі книг читають в основному літературу за програмою. Половина опитаних асоціюють бібліотеку як місце для зберігання книг і дуже мало знають про можливості шкільної бібліотеки. Якщо в початкових класах учнів цікавить читання і бібліотека для них це - скарбниця знань, то учні середніх та старших класів хотіли б від бібліотеки чогось більшого ніж отримання інформації. Більше половини опитаних потребують простору для проведення вільного часу на перервах та після уроків. Учні старших класів бачать в бібліотеці потенційну територію для спілкування та вирішення конкретних практичних соціальних проблем школи. Серед основних причин небажання відвідувати бібліотеку - це некомфортне приміщення, відсутність у фонді потрібних видань та Інтернету, слабке технічне оснащення, наявність власних гаджетів. Анкетування допомогло виявити потреби  учнів і візію шкільної бібліотеки, визначити послуги, які читачі хотіли  б отримувати від сучасної оновленої книгозбірні. Сучасна школа потребувала оновлення бібліотечного простору з новими бібліотечними послугами. 
    Щоб створити такий простір потрібно прикласти немало зусиль і зробити абсолютне перезавантаження шкільної бібліотеки щоб підготувати її до нового навчального року. Другим кроком була покраска  старих обшарпаних стелажів на відкритому доступі в білий колір, яка надала зовсім іншого зовнішнього вигляду. Вдалося розділити книжковий фонд на відкритому доступі  і створити куточок дитячої літератури  для початківців та  окремо виділити літературу для середнього та старшого шкільного віку. Бібліотека стала більш відкритою та просторою. Читачі отримали відкритий та зручний доступ до енциклопедичних, довідково-бібліографічних видань у читальному залі, вільний доступ до бібліотечних фондів та друкованих видань на абонементі. Покращилася якість обслуговування читачів. Подальшими діями була побілка стін, шліфування та покраска підлоги. Завдяки чому покращився зовнішній вигляд книгозбірні. Приміщення поділено на зони з урахуванням вимог до шкільної бібліотеки НУШ. 
    В шкільній бібліотеці стало стильно, просторо і легко. Це цільний простір, розділений на декілька зон: "RELAX-ЗОНА" приваблює своїм затишком: тут можна почитати художню літературу і попрацювати з довідковою літературою. Поряд з зручними кріслами стелажі з книгами та столик. А якщо захочеться порухатись, то можна пограти в ТВІСТЕР, Все функціонально, красиво і яскраво. В куточку "BOOK-LOKÁCIO" так і хочеться зануритися в світ дитячих книжок. А "ІНТЕЛЕКТ-ПОРТАЛ" з двома комп'ютерами підключеними до мережі Інтернет розширює пошук необхідної інформації. Біла підлога додала особливого сяйва і додаткову зону для ігор.

    вівторок, 22 жовтня 2019 р.

    Бібліотека в школі - це цікава праця

    Залучено актив бібліотеки  до роботи:
     з ремонту  книг;
     з боржниками;
     зі збереження навчальної літератури у класах;
     чергування в бібліотеці;
     із залучення учнів до читання.

    понеділок, 7 жовтня 2019 р.

    Бібліотека в школі - це розумний простір для активних і креативних

    Старт зроблено!
    Місячник шкільних бібліотек у бібліотеці Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 ім. Жігмонда Перені розпочався з активностей.
     Завідуюча бібліотекою розпочала серію тренінгів в рамках Всеукраїнського марафону «Активні громадяни» ініційованим Британською Радою в Україні. Учасники тренінгу

    понеділок, 30 вересня 2019 р.

    Українські угорці: інтеграція і співпраця

    26 вересня в шкільну бібліотеку завітали гості представники Українського кризового медіа-центру (УКМЦ), які провели доволі цікавий тренінг з старшокласниками Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 ім.Жігмонда Перені та Петрівської ЗОШ. Учні обговорювали можливості для знавців більше однієї мови, а також торкнулися і теми ефективного використання соцмереж.

                  

    Щиро дякуємо за захоплюючий, високопрофесіональний тренінг :

    -Віктор Громовий, освітньому експерту, шеф-редактору порталу "Освітня політика";
    -Leonid Marushchak, керівнику мистецького напрямку Українського кризового медіа-центру;
    -Dmytro Tuzhanskyi, медіа експерту, засновнику онлайн-путівника Varosh;
    -Людмила Тищенко, заступниці директора з навчально-виховної роботи НВО №6 м.Кропивницький;
    -Marta Bilas, керівниці прес-центру Українського кризового медіа-центру;
    -Olha Tkachenko, координаторці соціальних медіа Українського кризового медіа центру;
    -Коломієць Ганна, програма DOBRE;
    -Ельвіра Яновська-Лесишин, спеціалістці в освіті Берегівської РДА
    Дякуючи проєкту «Українські угорці: інтеграція і співпраця», який організував Український кризовий медіа-центр, мав можливість провести з 24 по 27 вересня серію майстер-класів та семінар-практикум у чотирьох районах Закарпаття (Мукачівському, Берегівському, Виноградівському та Рахівському).
    Виконавці проекту зустрілися зі старшокласниками та педагогами. Учнівській молоді провели лекції, майстеркласи та розповіли про можливості конкурентної переваги від знання декількох мов. А про інновації в освіті поділилися з педагогами, для яких теж провели два майстер-класи.
    а саме на базі наступних закладів освіти:
    1. Ліцей ім. Святого Іштвана м. Мукачева (майстер-клас «Як зняти ментальні шори, порвати шаблони та «зламати» педагогічні стереотипи»)
    2. Берегівська дитяча школа мистецтв ім. Золтана Кодая(семінар-практикум(strategic workshop) з питань розробки внутрішньої системи самооцінювання роботи школи на тему «Самооцінювання школи: генеруємо ідеї, обираємо спектр інструментів, плануємо майбутнє» для керівників місцевих шкіл).
    3. Виноградівської ЗОШ №3 ім. Жігмонда Перені (майстер-клас «Інновації в освіті — місія можлива!»).
    4. Ясінянська ЗОШ №1(майстер-клас «Як зняти ментальні шори, порвати шаблони та «зламати» педагогічні стереотипи»).

    Інструкції з охорони праці в шкільній бібліотеці


    Це розділ для тих, хто шукає пакет інструкцій з охорони праці в шкільній бібліотеці та інструкції для працівників бібліотеки.
    Приміщення бібліотеки - це місце для додаткової навчально-виховної роботи з учнями школи. Діти відвідують читальний зал у пошуках додаткової літератури та книжок для самостійного читання.
    Також, це нерідко є місцем великого скупчення людей, наприклад під час культурно-розвиваючих заходів, литературних читаннь або проведення наукової конференції у рамках захисту дослідницьких робіт та шкільних міні-проектів.

    Інструкції з охорони праці в шкільній бібліотеці

    Читальний зал та книгосховище повинні бути обладнані відповідно до вимог діючих інструкцій з техніки безпеки у бібліотеці, так як це місце відвідування багатьох учнів і робоче місце для бібліотекарів та педагогів-бібліотекарів у школі.

    Інструкції з охорони праці для бібліотекаря та завідувача бібліотекою

    Працівники бібліотеки повинні пам'ятати про пожарну небезпеку у місці скупчення великої кількості друкованої літератури (книгосховищі) та безпеку відвідувачів читального залу у надзвичайних випадках. Інструкції для бібліотекаря та інших працівників бібліотеки містять вимоги для бібліотекаря з надання першої долікарської допомоги, які працівник повинен знати та вміти використовувати в окремих випадках.
    https://osvita-docs.com/node/61?fbclid=IwAR1x1i6O99pLdlcDyF8sZP8IOaRyFW3peyNr8bGQfAu78FXvlasYz5QZarQ

    Місячник шкільнх бібліотек 2019

    «Бібліотека Нової української школи – простір
    для освітніх можливостей кожного учня»

    Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.08.2014 № 931 «Про проведення щорічного Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек» в Україні з 01 по 31 жовтня 2019 року буде проведено Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек.
    Сучасна система освіти переживає етап реформування та повного перезавантаження. Нова українська школа (НУШ) – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у житті.
    Задля сприяння реалізації основних пріоритетів НУШ, зокрема, створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, яке здатне вчитися упродовж всього життя, продуктивно розв’язувати нагальні проблеми сучасності, розвивати цінності громадянського суспільства, цьогорічний Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек відбуватиметься під гаслом «Бібліотека Нової української школи – простір для освітніх можливостей кожного учня».



    Шкільна бібліотека Виноградівської ЗОШ І-ІІІст. №3 ім. Жігмонда Перені в рамках місячника проведе ряд просвітницьких заходів.

    неділя, 11 серпня 2019 р.

    Перезавантаження продовжується!

    Змінюватися ніколи не пізно, а видозмінення в навчальному закладі – модернізація на краще! 
    До початку 📅навчального року залишилося три тижні, а в шкільній бібліотеці знову відбуваються 👀зміни. Для читачів готується щось 🙀дивовижне😵. 
    Цього разу 💫несподіванка для 👪батьків та 💁вчителів. 
    Робимо впевнені кроки до створення на базі шкільної бібліотеки території для інтерактивної взаємодії учасників освітнього процесу.

    понеділок, 15 липня 2019 р.

    Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді

    Заповнивши он-лайн анкету Виноградівська ЗОШ І-ІІІст. №3 ім. Жігмонда Перені була відібрана для участі у проекті Британської Ради “Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді”. Проект буде втілений у період з червня 2019 року по лютий 2020 року у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні. Цей проект є частиною програм,

    середа, 19 червня 2019 р.

    Крок до Європи

     Україна – це невід’ємна частина Європи (географічно, історично та ціннісно). І саме для того, щоб нагадати всім нам про важливість єднання та порозуміння (які є основними принципами існування ЄС), кожної третьої суботи травня в Україні відзначається День Європи. З метою

    неділя, 9 червня 2019 р.

    Прощання з шкільною бібліотекою.


    Учні одинадцятого випускного класу, традиційно, востаннє завітали до  шкільної бібліотеки, щоб попрощатися і проспівати урочисту прощальну пісню. Адже в Виноградівській ЗОШ І-ІІІ ст. №3 ім.Жігмонда Перені існує добра традиція. В день ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА випускники навчального закладу на першому уроці, відвідують кожен клас, з першого по десятий, прощаючись з учнями, вчителями, школою. 
    Більше фото тут