- Головна сторінка
- БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ
- ПІДРУЧНИКИ. TANKÖNYVЕК
- ВЧИТИСЯ - ГРАЮЧИ
- ВИПУСКНИКАМ
- ВЧИТЕЛЯМ/TANÁROKNAK
- БАТЬКАМ/SZÜLŐKNEK
- КОЛЕГАМ
- УЧНІВСЬКІ ПРОЕКТИ
- ОНЛАЙН-ЧИТАННЯ
- ОБЕРЕЖНО! Небезпечно цікаві книжки./Figyelem! Veszèlyesen èrdekes könyvek.
- Дивимося і читаємо
- АВТОРСЬКЕ ПРАВО SZerzői jog
- Бібліотек@ - територія інтерактивної взаємодії
- Виноградівська ЗОШ І-ІІІст №3 ім. Жігмонда Перені
- Українська мова онлайн
- Творчий розвиток та самоосвіта
- BOOK-локація
- Каталог веб-ресурсів шкільних бібліотек
понеділок, 29 квітня 2024 р.
пʼятниця, 26 квітня 2024 р.
четвер, 25 квітня 2024 р.
Травень
01.05 - День мiжнародної солiдарностi трудящих. Встановлено конгресом II Iнтернацiоналу (Париж, 14-21 липня 1889 року).
02.05 - 165 років від дня народження Джерома Клапки Джерома (1859-1927), англійського прозаїка-гумориста, драматурга.
03.05 - День Сонця.
08.05 - Днi пам'ятi та примирення, присвяченi пам'ятi жертв Другої свiтової вiйни. Вiдзначається за рiшенням Генеральної Асамблеї ООН (вiд 24 листопада 2004 року).
09.05 - День Європи в Україні.
12.05 - День Матерi. Вiдзначається в Українi згiдно з Указом Президента в другу неділю травня (№ 489/99 вiд 10 травня 1999 року).
13.05 - 170 років від дня народження Панаса Мирного (Панаса Яковича Рудченка) (1849-1920), українського прозаїка, драматурга.
15.05 - Мiжнародний день родини (сiм'ї).
День пам’яті жертв політичних репресій.
16.05 - День вишиванки.
18.05 - День боротьби за права кримськотатарського народу.
День скорботи і пам’яті жертв депортації кримськотатарського народу.
Міжнародний день музеїв.
День науки в Україні.
18.05 - День Європи. Вiдзначається згiдно Указом Президента України (№ 339/03 вiд 19 квiтня 2003 року) у третю суботу травня.
20.05 - 225 років від дня народження Оноре де Бальзака (1799-1850), французького прозаїка.
22.05 -165 років від дня народження Артура Конан Дойла (1859-1930), англійського прозаїка, автора детективних творів.
23.05 - День героїв України.
24.05 - День слов'янської писемностi i культури.
27.05 - 95 років від дня народження Романа ІвановичаІваничука (1929-2016), українського прозаїка.
31.05 - Всесвiтнiй день боротьби з тютюнопалiнням. Проводиться за iнiцiативою Всесвiтньої органiзацiї охорони здоров'я.
205 років від дня народження Волта Вітмена (1819-1892), американського поета, журналіста, публіциста.
понеділок, 8 квітня 2024 р.
Який ти читач?
Анкета для виявлення читацьких умінь і навичок учнів 2 класу
1.Чи сам ти читаєш книжки?
ТАК НІ
ТАК НІ
2.Чи читають тобі книжки вдома?
ТАК НІ
ТАК НІ
3.Чи любиш ти слухати казки, оповідання, вірші? Що більше?
Казки Оповідання Вірші
Казки Оповідання Вірші
4.Що більше любиш: читати сам(а), чи слухати, як тобі читають?
Читати Слухати
5. Чи є у вас домашня бібліотека?
ТАК НІ
6. Які у дома у тебе книжки?
Художні (казки) Енциклопедії Словники
7. Де можна брати книжки для читання?
Дома Бібліотека Магазин
Дякуємо за відповідь !
Читати Слухати
5. Чи є у вас домашня бібліотека?
ТАК НІ
6. Які у дома у тебе книжки?
Художні (казки) Енциклопедії Словники
7. Де можна брати книжки для читання?
Дома Бібліотека Магазин
Дякуємо за відповідь !
«Який ти читач?»
Анкета для учнів початкових класів
Мета. Визначити, чи люблять учнi початкових класiв читати книги, якi саме; дiзнатися, скiльки книг вони прочитують протягом мiсяця, чи вмiють користуватися бiблiотечними каталогами, чи мають домашні бiблiотеки, чи керують батьки читанням дiтей.
Анкета для виявлення читацьких інтересів та читацької активності учнів 5 - 7 класів
1. Чи є у тебе вдома дитячі книжки?
• так
• ні
2. Ти любиш читати сам чи коли тобі читають інші?
• сам
• інші
3. Що тобі подобається читати?
• казки
• оповідання
• пригоди
• вірші
• про тварин
• про дітей і школу
• те, що радить бібліотекар
• просто цікаві книги
4. Що тобі найбільше подобається робити у вільний час?
• читати
• гратися та розважатися
• дивитися телепередачі
• спілкуватися з друзями
5. Яким читачем ти себе вважаєш?
• читаю багато
• читаю достатньо
• читаю мало
6. Чи маєш ти улюблені книжки?
• так
• ні
7. Хто з героїв книг тобі найбільше подобається?
Анкета для виявлення сформованості читацьких інтересів, розвитку читацької самостійності учнів 3—4класів
1. Чи є у тебе улюблена книжка? Хто її автор ? Яка її назва?
2. Яку книжку ти читаєш зараз? Назви автора, головних персонажів.
3. Чи пам'ятаєш ти тему наступного уроку позакласного читання? Назви її.
4. Про що найбільше любиш читати?
5. Чи є у тебе улюблені письменники? Назви їх.
6. Хто може допомогти тобі у виборі гарної книжки?
7. На що треба звертати увагу, добираючи потрібну книжку?
8. Чим можна скористатися у бібліотеці, добираючи необхідну книжку?
Анкета для учнів початкових класів
Мета. Визначити, чи люблять учнi початкових класiв читати книги, якi саме; дiзнатися, скiльки книг вони прочитують протягом мiсяця, чи вмiють користуватися бiблiотечними каталогами, чи мають домашні бiблiотеки, чи керують батьки читанням дiтей.
1. Чи любиш ти читати книги? Які саме?
2. Скільки книг прочитуєш протягом мiсяця?
З. Яким чином вибираєш книги для читання?
4. В якiй бiблiотецi, крiм шкiльної, береш книги?
5. Як ти добираєш книги: самостiйно чи з допомогою батькiв?
6. Яку книжку ти читаєш зараз?
7. Розкажи все, що ти про неї знаєш.
8. Про що тобi подобається читати?
9. Чи є у вас домашня бiблiотека? Які там книжки? Спробуй розповiсти про одну iз них.
10. Чи вмiєш користуватися біблiотечними каталогами?
11. 3 якою швидкiстю читаєш? Скiльки слiв за одну хвилину?
12. Чи робиш будь-якi записи пiд час чи пiсля читання?
13. Назви прiзвища своїх улюблених письменникiв?
14. Чи читають тобi книжки вдома? Якi? Про що ти з них дізнався?
14. Чи читають тобi книжки вдома? Якi? Про що ти з них дізнався?
Чи вмієш ти читати художню літературу?(тест для старшокласників)
Ти вже прочитав чимало книг — і наукових, і художніх. Відвідував інші світи, дізнавався про життя різних людей, вирішував наукові проблеми, занурювався у складні проблеми різних галузей знань. Чи помічав ти, що читання художньої літератури відрізняється від читання науково-пізнавальної книги? Чи задумувався над цією різницею? Чи оцінював себе як читача? Питання тесту організують твою думку в цьому напрямку. Прочитай питання і відзнач придатні для тебе відповіді.
1. Чи швидко ти читаєш художню літературу?
а) Моментально «проковтую»; б) по-різному; в) повільно, вдумливо.
а) Моментально «проковтую»; б) по-різному; в) повільно, вдумливо.
2. У якій обстановці ти звичайно читаєш книги?
а) У гучній; б) у будь-якій; в) у тиші.
а) У гучній; б) у будь-якій; в) у тиші.
3. Чи перечитуєш ти книги?
а) Часто; б) ніколи; в) рідко.
а) Часто; б) ніколи; в) рідко.
4. Чи цікавить тебе внутрішній світ героїв книг?
а) Головне для мене — дія, сюжет; б) для мене це найголовніше в художній літературі; в) іноді задумуюся над цим.
а) Головне для мене — дія, сюжет; б) для мене це найголовніше в художній літературі; в) іноді задумуюся над цим.
5. Чи включаєшся емоційно в написане автором?
а) Інколи і радію, і сумую; б) ніколи не реагую, адже це вигадка; в) іноді, в особливо напружених місцях.
а) Інколи і радію, і сумую; б) ніколи не реагую, адже це вигадка; в) іноді, в особливо напружених місцях.
6. Чи виникає в тебе образне уявлення про те, що читаєш?
а) В уяві постають цілі картини; б) іноді бачу персонажів як живих; в) ніколи.
а) В уяві постають цілі картини; б) іноді бачу персонажів як живих; в) ніколи.
7. Чи співвідносиш ти те, що читаєш, зі своїм особистим життєвим досвідом?
а) Завжди порівнюю із собою і зі своєю поведінкою; б) іноді, коли ситуації схожі; в) ні, книжкові герої далекі від реальності, і я не знайшов у жодному схожого на себе.
а) Завжди порівнюю із собою і зі своєю поведінкою; б) іноді, коли ситуації схожі; в) ні, книжкові герої далекі від реальності, і я не знайшов у жодному схожого на себе.
8. Чи цікаві тобі автори художніх творів, як особистості і художники?
а) Кожного разу це зустріч з цікавою людиною, що оригінально мислить; б) звертаю увагу тільки на знаменитих; в) автор для мене не важливий, головне, щоб книга була цікава.
а) Кожного разу це зустріч з цікавою людиною, що оригінально мислить; б) звертаю увагу тільки на знаменитих; в) автор для мене не важливий, головне, щоб книга була цікава.
9. Чи пропускаєш ти описи природи?
а) Так, вони тільки відволікають від сюжету; б) іноді затримую на них увагу; в) ніколи, тому що вони допомагають краще осягти глибину того, відбувається.
а) Так, вони тільки відволікають від сюжету; б) іноді затримую на них увагу; в) ніколи, тому що вони допомагають краще осягти глибину того, відбувається.
10. Чи придумуєш ти продовження прочитаного?
а) Часто програю в уяві різні ситуації; б) ні, це справа письменника; в) іноді, якщо цікавий сюжет.
а) Часто програю в уяві різні ситуації; б) ні, це справа письменника; в) іноді, якщо цікавий сюжет.
А тепер підрахуй свої бали: Бали
а б в
1. 3 2 1
2. 3 2 1
3. 1 3 2
4. 3 1 2
5. 1 3 3
6. 1 2 3
7. 1 2 3
8. 1 2 3
9. 3 2 1
10. 1 3 2
10—15. Ми можемо привітати тебе: ти — ідеальний читач, читач-художник і мислитель одночасно. Ти спостережливий, емоційний, здатний до співпереживання й уявного перевтілення. Ти чуйний до внутрішнього світу людей. У тебе багата уява і неординарне мислення.
а б в
1. 3 2 1
2. 3 2 1
3. 1 3 2
4. 3 1 2
5. 1 3 3
6. 1 2 3
7. 1 2 3
8. 1 2 3
9. 3 2 1
10. 1 3 2
10—15. Ми можемо привітати тебе: ти — ідеальний читач, читач-художник і мислитель одночасно. Ти спостережливий, емоційний, здатний до співпереживання й уявного перевтілення. Ти чуйний до внутрішнього світу людей. У тебе багата уява і неординарне мислення.
15—25. У тебе є визначений читацький талант. Можливо, тобі не вистачає уважності і більш глибокого аналізу прочитаного. Хотілося б побажати тобі гарних книг на твоєму читацькому шляху, які б цілком захопили тебе і ввійшли у твоє жит¬тя назавжди.
26—30. Ти читаєш художню літературу досить поверхово і з більшою швидкістю, ніж наукову. Очевидно, тобі ще не трапилася книга, яка б цілком захопила тебе, змусила задуматися, вчитатися ще і ще раз. Зроби зусилля — візьми в руки хоча б невелике оповідання і прочитай його, не пропустивши жодного слова, ловлячи між рядків образ автора. Можливо тоді відкриється чудесний світ, повний життя і краси. Спробуй, адже треба колись почати думати, відчувати, страждати. Для цього й існує художня література.
Анкета для виявлення читацьких інтересів та читацької активності учнів 5 - 7 класів
1. Чи є у тебе вдома дитячі книжки?
• так
• ні
2. Ти любиш читати сам чи коли тобі читають інші?
• сам
• інші
3. Що тобі подобається читати?
• казки
• оповідання
• пригоди
• вірші
• про тварин
• про дітей і школу
• те, що радить бібліотекар
• просто цікаві книги
4. Що тобі найбільше подобається робити у вільний час?
• читати
• гратися та розважатися
• дивитися телепередачі
• спілкуватися з друзями
5. Яким читачем ти себе вважаєш?
• читаю багато
• читаю достатньо
• читаю мало
6. Чи маєш ти улюблені книжки?
• так
• ні
7. Хто з героїв книг тобі найбільше подобається?
Анкета для виявлення сформованості читацьких інтересів, розвитку читацької самостійності учнів 3—4класів
1. Чи є у тебе улюблена книжка? Хто її автор ? Яка її назва?
2. Яку книжку ти читаєш зараз? Назви автора, головних персонажів.
3. Чи пам'ятаєш ти тему наступного уроку позакласного читання? Назви її.
4. Про що найбільше любиш читати?
5. Чи є у тебе улюблені письменники? Назви їх.
6. Хто може допомогти тобі у виборі гарної книжки?
7. На що треба звертати увагу, добираючи потрібну книжку?
8. Чим можна скористатися у бібліотеці, добираючи необхідну книжку?
Анкета «Читач — підліток»
1. Якими бібліотеками ти користуєшся?
2. Чи є у тебе домашня бібліотека?
3. Яку книжку ти зараз читаєш?
4. Хто твій улюблений герой?
5. Яких сучасних юнацьких письменників ти знаєш?
6. Як ти ставишся до читання? (Любиш читати, не любиш, тебе потрібно примушувати читати, байдужий до читання.)
7. Чи подобається читати твоїм батькам?
8. Які періодичні видання (газети, журнали) читають твої батьки?
9. Чи бувають у вас сімейні читання вголос?
10.Про що ти любиш читати?
11.Якби ти був письменником, про що ти писав би?
Анкета з вивчення ефективності роботи шкільної бібліотеки
1. Якими бібліотеками ти користуєшся?
2. Чи є у тебе домашня бібліотека?
3. Яку книжку ти зараз читаєш?
4. Хто твій улюблений герой?
5. Яких сучасних юнацьких письменників ти знаєш?
6. Як ти ставишся до читання? (Любиш читати, не любиш, тебе потрібно примушувати читати, байдужий до читання.)
7. Чи подобається читати твоїм батькам?
8. Які періодичні видання (газети, журнали) читають твої батьки?
9. Чи бувають у вас сімейні читання вголос?
10.Про що ти любиш читати?
11.Якби ти був письменником, про що ти писав би?
Анкета з вивчення ефективності роботи шкільної бібліотеки
1. Як часто ви відвідуєте шкільну бібліотеку?
2. Чи є в бібліотеці заняття, яке вас задовольняє?
3. Чи подобається вам обслуговування в шкільній бібліотеці й чим воно відрізняється від обслуговування в сільській (міській) бібліотеці?
4. Які книги ви любите читати?
5. Чи задовольняє вас фонд наявної літератури в шкільній бібліотеці?
6. Які масові заходи ви хотіли б відвідати у шкільній бібліотеці?
7. Як часто на допомогу вам приходять знання і досвід бібліотекаря? Ваше ставлення до нього.
8. Що вам хотілося б змінити у шкільній бібліотеці? Що вам до вподоби, а що ні?
2. Чи є в бібліотеці заняття, яке вас задовольняє?
3. Чи подобається вам обслуговування в шкільній бібліотеці й чим воно відрізняється від обслуговування в сільській (міській) бібліотеці?
4. Які книги ви любите читати?
5. Чи задовольняє вас фонд наявної літератури в шкільній бібліотеці?
6. Які масові заходи ви хотіли б відвідати у шкільній бібліотеці?
7. Як часто на допомогу вам приходять знання і досвід бібліотекаря? Ваше ставлення до нього.
8. Що вам хотілося б змінити у шкільній бібліотеці? Що вам до вподоби, а що ні?
Анкета вивчення читацьких інтересів (для батьків)
1. Прізвище, ім'я дитини.
2. Якою мовою ви спілкуєтесь з вашою дитиною?
3. Що ви зараз читаєте?
4. Чи читаєте ви разом з дитиною? Що саме?
5. Чи читаєте ви дитині? Що саме? Хто робить вибір казки (оповідання, статті)?
6. На що ви звертаєте увагу, купуючи дитині книгу?
7. Чи обговорюєте ви з дитиною прочитане?
8. Чи цікавить вас література з теми, що вивчає ваша дитина в класі? Якщо так, то де ви її берете?
9. Чи брали ви участь у плану¬ванні вивчення якоїсь теми? Якої саме? Яким чином?
10. Які ідеї ви пропонуєте що¬до створення тематичних проектів?
Анкета для виявлення читацьких умінь і навичок учнів 1 класу
2. Якою мовою ви спілкуєтесь з вашою дитиною?
3. Що ви зараз читаєте?
4. Чи читаєте ви разом з дитиною? Що саме?
5. Чи читаєте ви дитині? Що саме? Хто робить вибір казки (оповідання, статті)?
6. На що ви звертаєте увагу, купуючи дитині книгу?
7. Чи обговорюєте ви з дитиною прочитане?
8. Чи цікавить вас література з теми, що вивчає ваша дитина в класі? Якщо так, то де ви її берете?
9. Чи брали ви участь у плану¬ванні вивчення якоїсь теми? Якої саме? Яким чином?
10. Які ідеї ви пропонуєте що¬до створення тематичних проектів?
Анкета для виявлення читацьких умінь і навичок учнів 1 класу
1. Чи сам ти читаєш книжки?
2. Чи читають тобі книжки вдома? Які?
3. Про що ти з них дізнався?
4. Чи любиш ти слухати казки, оповідання, вірші? Що більше?
5. Що більше любиш: читати сам(а), чи слухати, як тобі читають?
6. Чи є у вас домашня бібліотека? Які там книжки? Спробуй розповісти про одну із них.
7. Розкажи усе, що ти знаєш про книжку.
8. Де можна брати книжки для читання?2. Чи читають тобі книжки вдома? Які?
3. Про що ти з них дізнався?
4. Чи любиш ти слухати казки, оповідання, вірші? Що більше?
5. Що більше любиш: читати сам(а), чи слухати, як тобі читають?
6. Чи є у вас домашня бібліотека? Які там книжки? Спробуй розповісти про одну із них.
7. Розкажи усе, що ти знаєш про книжку.
пʼятниця, 5 квітня 2024 р.
Подорож в країну здоров'я
Всесвітній день здоров'я — відзначається щорічно 7 квітня починаючи з 1950 року. Цього дня 1948 року набрав чинності Статут Всесвітньої організації здоров'я. Ідея Всесвітнього дня здоров'я була висунута вже на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров'я в 1948. Дата: неділя, 7 квітня 2024 р. Засновано: 23 грудня 2003
Підписатися на:
Дописи (Atom)