Дуже мало людей стає професійними письменниками, але писати й читати повинен вміти кожен. Те ж саме можна сказати і про програмування. І де як не в бібліотеці можна поєднати читання і програмування, щоб підготуватись до майбутнього де вже зараз з'являється все більше професій на стику програмування, математики, фізики, біоінженерії, економіки. А допоможуть в цьому надійні помічники - книги, які навчать програмувати.
Створюй відеоігри за допомогою Скретч [Текст] : посібник. Т. 1 / пер. з англ. О. Ю. Григорович ; худож. В. Фігус. - Харків : Ранок, 2020. - 128 с. : іл.- (Програмування для дітей).
Хочете навчити дитину програмування? Чи бажаєте самі поринути до світу програмного коду? Тоді ця книга для вас. Скретч – доступна та весела мова програмування. Дотримуючись інструкцій, маленькі читачі будуть створювати відеоігри, навчаться знаходити оригінальні та ефективні розв`язання проблем. Книга дасть нагоду насолодитися створенням власних проєктів з нуля.
Створюй анімації за допомогою Скретч [Текст] : посібник. Т. 2 / пер. з англ. О. Ю. Григорович ; худож. В. Фігус. - Харків : Ранок, 2020. - 128 с. : іл.- (Програмування для дітей).
Стань творцем анімацій! За допомогою Скретч ти навчишся писати скрипти, познайомишся із спрайтами та тлом. У книзі ти знайдеш покрокові інструкції створення анімацій та відеоігр; посилання для завантаження всіх необхідних матеріалів.
Морґан Н. Javascript для дітей : веселий вступ до програмування / Н. Морган ; пер. з англ. Н. Агаджаняна. - Львів : Вид-во Старого Лева, 2020. - 368, [1] c. : іл
«JavaScript для дітей» — веселий посібник, вступ до основ програмування, із яким ви крок за кроком опануєте роботу з рядками, масивами та циклами, інструментами DOM та jQuery та елементом canvas для малювання графіки.
Ви зможете писати та модифікувати HTML-елементи для створення динамічних веб-сторінок та напишете класні онлайн ігри «Знайди захований скарб», «Шибениця» та «Змійка».
У цій книжці — безліч цікавих прикладів та кумедних ілюстрацій, а завдання з програмування наприкінці кожного розділу, надихнуть на створення власних приголомшливих програм. Утнімо щось крутецьке із JavaScript!
Джейсон Р. Бріґґс PYTHON для дітей. Веселий вступ до програмування.- Львів : Вид-во Старого Лева, 2020. - 400, [1] c. : іл
Програмуйте із задоволенням! Ця книжка легко та невимушено допоможе вивчити основи однієї з найпопулярніших сучасних мов програмування – Python, що завдяки простому і зрозумілому синтаксису особливо пасує для новачків. Крок за кроком, на простих та дотепних прикладах та з допомогою смішних завдань ви зможете пізнати тонкощі мови Python. Навчитеся використовувати основні елементи цієї мови – списки, функції, модулі, малювати вбудованими інструментами Python та анімувати зображення і навіть зможете написати дві справжні комп’ютерні гри: забавку з м’ячем «Скок!» та бродилку «Містер Руки-палички біжить до виходу».
Книги можна переглянути і отримати для читання в шкільній бібліотеці. Особлива подяка виконавчій директорці Жива сучасна бібліотека - БФ Бібліотечна країна Люсьєна Шум за допомогу в пошуку і організації доставки книг замовлених юними читачами шкільної бібліотеки.
Нові видання отримані в рамках проєкту соціальної дії "Бібліотека в Освітньому сквері"
Проект реалізується в рамках Програми Active Citizens Ukraine Британської ради в Україні та у партнерстві з Херсонським обласним благодійним фондом «Об’єднання», завдяки партнерській участі Виноградівської ЗОШ І-ІІІст. №3 ім Жігмонда Перені в проєкті “Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді”.
Нові видання отримані в рамках проєкту соціальної дії "Бібліотека в Освітньому сквері"
Проект реалізується в рамках Програми Active Citizens Ukraine Британської ради в Україні та у партнерстві з Херсонським обласним благодійним фондом «Об’єднання», завдяки партнерській участі Виноградівської ЗОШ І-ІІІст. №3 ім Жігмонда Перені в проєкті “Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді”.
Немає коментарів:
Дописати коментар