якщо вони не приведуть до того, щоб людина подивилася
на саму себе, замислилася над власною долею?"
В. Сухомлинський
Найважливіша проблема людини була і залишається
- досягнення успіху в тій чи іншій сфері діяльності. Для учнів шкільного віку успіх
проявляється в навчальних досягненнях.
Можна стверджувати, що пізнавальна
потреба і потреба у досягненні успіху - два необхідних компоненти, які значною
мірою забезпечують успішність навчальної діяльності учнів. Найбільше
задоволення для учня, це радість від усвідомлення значущості своєї праці. Засвоюючи
новий матеріал, дізнаючись про щось нове учень переживає та висловлює глибоко
особисте ставлення до того, що йому вдається і не вдається.
Видатний педагог В.О. Сухомлинський був
переконаний, що немає жодного бездарного, та нездібного учня. Кожен школяр
розвивається власними своєрідними шляхами, кожен розумний і талановитий
по-своєму.
В рамках Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек «Шкільна бібліотека – центр творчого розвитку дитини» зав.шкільною бібліотекою Виноградівської ЗОШ І-ІІІст. №3 імені Жігмонда Перені в
оновленій шкільній бібліотеці організувала інтегрований урок англійської мови на який запрошено психолога школи. Учні 9 класу мали можливість переглянути документальний
фільм на англійській мові «Біл Гейтс – історія успіху» з подальшими коментарями на англійській мові та обговоренням з шкільним психологом. Вони не тільки пізнали історію розвитку комп'ютерних технологій
але і побачили цікавий життєвий шлях людини яка ввійшла в десятку найвідоміших
і найвпливовіших людей світу в досить молодому віці.
Звичайна дитина, з звичайної простої сім'ї
зуміла піднятися і досягти успіху в житті власними силами. Своїм прикладом Біл Гейтс довів, що ключовими факторами успіху будь якої людини є жадоба до
знань, наполеглива праця та віра в власні сили. За словами великого педагога: «Оптимізм,
життєрадісне світосприймання, почуття впевненості у своїх силах - це, образно
кажучи, світлий вогник, який осяває шлях дитині.
Ведучи бесіду з психологом учні мали змогу побачити себе і своє місце в соціумі і усвідомити, що для успіху замало одного бажання. Під час відвертої розмови вони обговорювали питання: чи маєте Ви власну формулу успіху, як досягти успіху, що таке успіх, як досягти успіху в житті і бізнесі?
Ведучи бесіду з психологом учні мали змогу побачити себе і своє місце в соціумі і усвідомити, що для успіху замало одного бажання. Під час відвертої розмови вони обговорювали питання: чи маєте Ви власну формулу успіху, як досягти успіху, що таке успіх, як досягти успіху в житті і бізнесі?
Немає коментарів:
Дописати коментар