понеділок, 22 лютого 2021 р.

Методичні посібники НУШ

1. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу» (авт. Масол Л. М.)

2. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3-4 класах закладах загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» (авт. Масол Л.М.)


Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" в закладах початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми технологіями.

Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.


1. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» (авт. Гільберт Т. Г., Тарнавська С. С, Павич Н. М.)
2. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» (авт. Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Хитра З.М., Павич Н.


Основною метою посібника є формування відповідних Концепції Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти методичних компетенцій учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ", зокрема у використанні діяльнісного підходу під час організації освітнього процесу.
Для вчителів початкової школи, студентів ЗВПО.


1. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти» (авт. Фідкевич О. Л., Бакуліна Н. В.)

2. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти» (авт. Фідкевич О.Л., Богданець-Білоскаленко Н.І.)


Основною метою посібника є:
розкриття принципів, істотних ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання у І циклі початкової школи (1-2 класи);
аналіз відмінностей між формувальним та поточним і підсумковим оцінюванням;
характеристика основних етапів формувального оцінювання;
презентування техніки такого оцінювання.





1. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» (авт. Карпюк О.Д.)
2. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» (авт. Карпюк К.Т.)




Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання української мови в 1-4 класах з навчанням угорською мовою закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу» (авт. Кірик М.Ю., Маргітич К.Є., Данилова Л.І.)


1 клас (НУШ). Теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах. Навчально-методичний посібник (Фідкевич)

Основною метою посібника є:

  • розкриття принципів, істотних ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання у І циклі початкової школи (1-2 класи);
  • аналіз відмінностей між формувальним та поточним і підсумковим оцінюванням;
  • характеристика основних етапів формувального оцінювання;
  • презентування техніки такого оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар