понеділок, 6 квітня 2020 р.

Увага! Навчально-методичної літератури для вчителів початкових класів

Нові надходження навчально-методичної літератури для вчителів початкових класів.


1.       УДК 373.3(477)(072)Кірик Марія, Данилова Людмила«Нова українська школа: організація діяльності учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти»                 У посібнику висвітлено особливості реформування початкової школи, подано методичні поради щодо компетентнісно-інтегрованого підходу й навчання молодших школярів, науково-теоретичне обґрунтування нових понять. Аналізуються можливі напрями інтеграції в початковій школі, опанування педагогічними технологіями інтегрованого навчання як одного із способів організації діяльності молодших школярів у світлі вимог Нової української школи.         Наголошено на важливості врахування індивідуальних психологічних і вікових особливостей дітей при організації навчання. Пропонуються елементи сучасних методик, методів, прийомів і засобів навчання, в основу яких покладено систему інтегративного підходу, та шляхи їх використання в навчальному процесі.

2.       УДК 37.091(477)(072)         Дмитрів Галина, Фреїк Надія, Владика Олександра           «Нова українська школа: порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти»           Навчально-методичний посібник має на меті зорієнтувати користувачів та педагогічне керівництво самопідготовкою здобувача освіти в другій половині дня. Запропоновано модель педагогічного керівництва, структуру, конструктор, алгоритм і методичні рекомендації щодо проведення самопідготовки, ігротеку, інтерактивні та здоров’язбережувальні вправи, ментальні карти, кращі практики й авторські моделі занять самопідготовки.

3.      УДК 373.3.016:811.161.2         Вашуленко  Микола, 
         «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу»: Навчально-методичний посібник.


4.      УДК 51:373.3(07)       Скворцова Світлана, Онопрієнко Оксана            «Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегрованого і компетентнісного підходів».          У посібнику подано методику навчання учнів 1 і 2 класів основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання чисел у межах 100; табличного множення і ділення; формування поняття задачі й навчання розв’язування простих і складених задач; вивчення величин та їх одиниць; алгебраїчної та геометричної пропедевтики.       У посібнику реалізовано науково-методичні напрацювання  авторів, враховано сучасні дослідження про психофізіологічні особливості дітей цифрового покоління.

5.      УДК 81.161.2(075.3)       Таращенко Василь, Панченко Андрій              «Навчально-методличний посібник: Методика реалізації Українського правопису в новій редакції у закладах загальної середньої освіти».       сібнику систематично репрезентовано новації Українського правопису, схваленого Кабінетом Міністрів України 2019 року. Надано коментарі щодо сутності та специфіки відповідних нори з погляду історії мови та сучасного стану мовної системи. Окрему увагу приділено методиці опрацювання правописних змін на уроках української мови та інших навчальних предметів.

6.      УДК 373.3.091.2:004(07)         Антонова Олена     «Навчально-методичний посібник «нова українська школа: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти».         Навчально-методичний посібник є порадником для вчителя початкових класів у використані сучасних цифрових технологій в організації навчання молодших школярів в умовах реалізації Концепції НУШ.         Зі сторінок посібника ви дізнаєтеся про психолого-педагогічні аспекти залучення цифрових технологій в освітній процес, особливості використання сучасного програмного забезпечення в 1-2 класах НУШ.         Посібник містить методичні рекомендації щодо використання сучасних інтерактивних дошок і STEM-столів у початковій школі, створення ментальних карт на засадах використання програмного забезпечення FreeMind.

7.     УДК 373.3.091.26(072)       Фідкевич Олена, Бакуліна Наталія       «Навчально-методичний посібник «Нова українська» школа: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти»  Основною метою посібника є розкриття принципів, істотних ознак  та особливостей реалізації  формувального оцінювання у I циклі початкової школи (1-2 класи);  аналіз відмінностей між формувальним та поточним  і підсумковим оцінюванням; презентування техніки такого оцінювання.

8.     УДК 373.3.026:7(072)       Масол Л. М.         «Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу»         Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах початкової освіти, а також ознайомитися  з інноваційними освітніми технологіями.

9.     УДК 373.3.016(07)     Гільберг Тетяна, Тарнавська Світлана, Павич Ніна           «Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу».        Основною метою посібника є формування відповідної Концепції Нової Української школи та Державному стандарту початкової освіти методичних компетенцій учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», зокрема у використанні діяльнісного підходу під час організації освітнього процесу.   
10.      УДК 373.3.5(477) Шиян Роман
          «Нова українська школа: порадник для вчителя»: Навчально-методичний посібник//Шиян Роман, Софій Наталія, Онопрієнко Оксана, Найда Юлія, Пристінська Марина,  Большакова Інна
«Нова українська школа: порадник для вчителя» містить матеріали та практичні завдання, які допоможуть учителям створювати освітнє середовище, забезпечити різні форми інтегрованого навчання, залучати до педагогічної взаємодії родини дітей, інших партнерів,  оцінити власну практику в контексті освітніх новацій, здійснювати моніторинг розвитку учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар