понеділок, 2 травня 2022 р.

Популяризація основ бібліотечно - бібліографічних знань

Важливим засобом формування системи бібліотечно-бібліографічних знань учнів є бібліотечні уроки. Бібліотечний урок — це урок, орієнтований на формування в учнів уміння самостійно здобувати знання, здійснювати пошук додаткової інформації, використовуючи бібліотечно-бібліографічні знання та навички. В рамках бібліотечно-бібліографічних уроків протягом навчального року проведено: екскурсій до шкільної та районної бібліотеки «Оновлена бібліотека Нової української школи», «Бібліотека – дім твоїх друзів», «Пригоди в бібліотеці»,  презентації «Із чого починається книга?»; віртуальний десант "Фіксики в бібліотеці"; бібліотечні медіауроки «Книга незвичайна - книга віртуальна»,  , «Енциклопедії та словники – у навчанні помічники», «Орієнтири в книжковому світі»; години читання «Казка в гості поспішає», відгук-рекомендація про прочитану книгу "Я прочитав - читай і ти!" бібліотечний гемплей " В об’єктиві пошуку інформаційних джунглів ".
Бібліотечні уроки – «Про книгу і бібліотеку», «Оформлення книги, її структура», «Бібліотека як  джерело інформації», «Професія бібліотекаря», «Довідкова література», «У книзі відкриваємо світ», «Ставлення до підручників», « Ілюстрація в книжці», «Сила, що рухає світом», «Людина читаюча»,  «Бібліотечні каталоги»,  «Книга в нашому житті», «Історія створення книги»,  « Ставлення до підручників»,  «Елементи книги»  , «Періодичні видання»;  «Поговоримо про книгу»; «Музей книги»-віртуальна подорож  та інше.
·              Регулярно проводились колективні та індивідуальні бесіди з користувачами про правила користування підручниками  та художньою літературою.
·              Екскурсії для 1-4х класів до шкільної та районної дитячої бібліотеки
·        Регулярно проводились бібліотечні уроки за окремо складеним планом.
·        До прикладу бібліотечному уроці «Структура книги» дітки 4 класу знайомилися з елементами книги, вчилися визначати читацьке призначена тієї чи іншої книжка вивчали зміст та структуру. І все це відбувалося в невимушеній атмосфері з переглядом коротких фільмів-презентацій та перепліталося цікавими запитаннями і відповідями. Адже кожен із нас багато разів тримав у руках книжку, але мало хто замислювався над тим, з яких частин вона складається, для чого потрібний той чи інший елемент і як, узявши до рук книгу, ще не знаючи її змісту, не читаючи ні сторінки, можна визначити для кого вона призначена, хто її автор, з якого міста і в якому році вона прийшла до нас, хто малював малюнки, з яких окремих віршів, оповідань, казок, вона складається. Тільки грамотний читач, погортавши книгу, одразу зрозуміє, чи цікаво буде її читати.

Немає коментарів:

Дописати коментар