Важливим засобом формування системи
бібліотечно-бібліографічних знань учнів є бібліотечні уроки. Бібліотечний урок
— це урок, орієнтований на формування в учнів уміння самостійно здобувати
знання, здійснювати пошук додаткової інформації, використовуючи
бібліотечно-бібліографічні знання та навички. В рамках
бібліотечно-бібліографічних уроків протягом навчального року проведено: екскурсій до шкільної та районної бібліотеки
«Оновлена бібліотека Нової
української школи», «Бібліотека – дім твоїх друзів», «Пригоди в бібліотеці», презентації «Із чого починається книга?»; віртуальний
десант "Фіксики в бібліотеці"; бібліотечні медіауроки «Книга
незвичайна - книга віртуальна», , «Енциклопедії та
словники – у навчанні помічники»,
«Орієнтири в книжковому світі»; години читання «Казка
в гості поспішає», відгук-рекомендація
про прочитану книгу "Я прочитав - читай і ти!" бібліотечний гемплей " В об’єктиві пошуку
інформаційних джунглів ".
Бібліотечні уроки – «Про книгу і бібліотеку», «Оформлення
книги, її структура», «Бібліотека як
джерело інформації», «Професія бібліотекаря», «Довідкова література», «У
книзі відкриваємо світ», «Ставлення до підручників», « Ілюстрація в книжці»,
«Сила, що рухає світом», «Людина читаюча»,
«Бібліотечні каталоги», «Книга в
нашому житті», «Історія створення книги»,
« Ставлення до підручників»,
«Елементи книги» , «Періодичні
видання»; «Поговоримо про книгу»; «Музей
книги»-віртуальна подорож та інше.
·
Регулярно проводились колективні та
індивідуальні бесіди з користувачами про правила користування підручниками та художньою літературою.
·
Екскурсії для 1-4х класів до шкільної та
районної дитячої бібліотеки
·
Регулярно
проводились бібліотечні уроки за окремо складеним планом.
·
До прикладу бібліотечному
уроці «Структура книги»
дітки 4 класу знайомилися з елементами книги, вчилися визначати читацьке
призначена тієї чи іншої книжка вивчали зміст та структуру. І все це
відбувалося в невимушеній атмосфері з переглядом коротких фільмів-презентацій
та перепліталося цікавими запитаннями і відповідями. Адже кожен із нас багато
разів тримав у руках книжку, але мало хто замислювався над тим, з яких частин
вона складається, для чого потрібний той чи інший елемент і як, узявши до рук
книгу, ще не знаючи її змісту, не читаючи ні сторінки, можна визначити для кого
вона призначена, хто її автор, з якого міста і в якому році вона прийшла до
нас, хто малював малюнки, з яких окремих віршів, оповідань, казок, вона
складається. Тільки грамотний читач, погортавши книгу, одразу зрозуміє, чи
цікаво буде її читати.
Немає коментарів:
Дописати коментар