четвер, 5 січня 2023 р.

Поцуплено з ФБ

 Фінальна підбірка українських авторів за різними жанрами.

Фінальна підбірка українських авторів за різними жанрами.
Чому я вирішив це зробити?
Я перейшов на українську після Революції Гідності. Це було не надто важко, адже я з україномовної родини. Однак два десятиліття зросійщення далися взнаки. Зокрема проявилося в тому, що я зовсім не читав художню літературу українською. І ба більше, я не знав українських письменників. Звичайно я чув щось про Жадана, про Андруховича, про Забужко, але бажання їх читати чомусь не було.
З дитинства я любив жанрову літературу - трилери, детективи, жахи, пригодницькі романи. Ну те шо в нашій дружній літературній тусовці називають "масовою літературою". А такі автори не були на слуху. Я не хочу розбиратися в причинах, в цьому винні всі, і держава, і письменники, і самі читачі. Але факт є факт, та література, яка у всьому світі є найпопулярнішою, в Україні такою не була. Тому я почав шукати, і, оскільки сам потроху шось писав, то буквально перезнайомився з усіма авторами тих жанрів, які мені були цікаві. І був дуже приємно здивований, бо за рівнем українська література нічим не поступалася іноземній, якою я захоплювався.
Як створювався цей ТОП-11?
А дуже просто. Я попросив друзів та підписників назвати своїх трьох улюблених українських письменників/ць у кожному жанрі. І люди як завжди радо долучилися. За що я всім дякую!
Але ж ці рейтинги необ''єктивні? Вибірка надто мала...
Так, звісно необ'єктивні. Так звісно хтось з прекрасних авторів не потрапив у список, а хтось, можливо, отримав вище місце ніж потрібно. Але я б радо подивився результати загальнонаціонального голосування на всеукраїнських каналах, з залученням серйозних експертів та критиків, щоб люди голосували смсками, як на Євробаченні. Але бляха, я не знайшов. Тому вже звиняйте.
Навіть ось такі списочки авторів, навіть триста разів необ'єктивні, у 14-15 році мені б дуже допомогли заощадили купу часу. І сила силенна репостів цих "рейтингів" говорить про те, що і людям це потрібно!
Для чого це все?
Для того, щоб кожен українець, неважливо від регіону його проживання, відкривав для себе наших чудових авторів. Щоб твори обговорювалися та екранізувалися. А разом з українцями наших письменників відкрив для себе світ. Так, як відкрив нещодавно Україну.
І ви всі можете долучитися.
Відправляйте ці картинки друзям. (Особливо тим, хто лише нещодавно перейшов на українську.)
Робіть репости чи просто беріть ці рейтинги до себе на сторінку.
Влаштовуйте срачі з приводу неадекватності рейтингів чи навпаки висловлюйте захоплення нашими письменниками.
Перефразовуючи відомий вислів скажу: "Ти є те, що ти читаєш!"
Знаєш і читаєш українських письменників - душа у тебе стає українською!
All reactions:
Ви, Олена Сидоренко, Марія Солтис-Смирнова та ще 2,2 тис.
209 коментарів
3,9 тис. поширення
Подобається
Коментувати
Поширити

Немає коментарів:

Дописати коментар