Усі речі проходять два етапи створення: спочатку їх задумують (перший етап), а потім з’являється матеріальне втілення (другий етап творіння). СТІВЕН КОВІ
За
результатами лютневої хвилі проектів соціальної дії Британська Рада
оголосила переможців конкурсу в числі яких підтримані два проекти
від Виноградівської ЗОШ І-ІІІст. №3 ім. Жігмонда Перні «Бібліотечні
дива, або територія інтерактивної взаємодії»
та "Територія щасливого дитинства". Проект реалізується в рамках проєкту «Школа як осередок соціальної згуртованості та стійкості в громаді», що фінансується Посольством Великої Британії, за підтримки Британської Ради та ГО Молодіжний центр розвитку «МІСТ».
Метою
проекту «Бібліотечні дива, або територія інтерактивної взаємодії» є
створення
нового формату бібліотеки, шляхом залучення учнів до читання та створення мультфільмів власними силами, де діти будуть поєднувати пізнання з дозвіллям та розвитком творчих здібностей, спілкуватися, навчатися, грати, проводити в бібліотеці більше вільного часу, що сприятиме більшій зайнятості школярів у вільний від навчання час.Придбані книги з доповненою реальністю допоможуть зацікавити потенційних читачів і прививати інтерес до читання. За допомогою безкоштовного додатка завантаженого в власний смартфон учні можуть взаємодіяти з героями, прослуховувати віршики, спостерігати, як машинки рухаються та трансформуються. Читач отримує вдале поєднання читання з грою. А робота над створенням мультфільмів, за допомогою придбаних матеріалів в рамках проекту, закріпить потяг до друкованих видань, спонукає до творчості та розширить можливості живого спілкування. Діти навчаться фантазувати, вигадувати чудернацькі історії та оживляти казкові образи під час створення мультфільмів. Важливо зацікавити дітей та молодь використовувати технології з користю для власного розвитку, чим і буде займатися бібліотека. Новітні технології, нові книги та можливість створювати мультфільми змінять формат бібліотеки, вона стане не тільки простором для творчості та креативу, а і територією інтерактивної взаємодії дітей, батьків та педагогічного колективу навчального закладу. Ігровий простір бібліотеки, оновлений фонд дитячої літератури та інтерактивні заходи покажуть батькам та учням альтернативу якісного проведення часу з родиною. В результаті заходів проекту буде створений комфортний, сучасний простір для поціновувачів літератури і читання. Де зможуть безбар’єрно спілкуватися, як діти так і батьки.
нового формату бібліотеки, шляхом залучення учнів до читання та створення мультфільмів власними силами, де діти будуть поєднувати пізнання з дозвіллям та розвитком творчих здібностей, спілкуватися, навчатися, грати, проводити в бібліотеці більше вільного часу, що сприятиме більшій зайнятості школярів у вільний від навчання час.Придбані книги з доповненою реальністю допоможуть зацікавити потенційних читачів і прививати інтерес до читання. За допомогою безкоштовного додатка завантаженого в власний смартфон учні можуть взаємодіяти з героями, прослуховувати віршики, спостерігати, як машинки рухаються та трансформуються. Читач отримує вдале поєднання читання з грою. А робота над створенням мультфільмів, за допомогою придбаних матеріалів в рамках проекту, закріпить потяг до друкованих видань, спонукає до творчості та розширить можливості живого спілкування. Діти навчаться фантазувати, вигадувати чудернацькі історії та оживляти казкові образи під час створення мультфільмів. Важливо зацікавити дітей та молодь використовувати технології з користю для власного розвитку, чим і буде займатися бібліотека. Новітні технології, нові книги та можливість створювати мультфільми змінять формат бібліотеки, вона стане не тільки простором для творчості та креативу, а і територією інтерактивної взаємодії дітей, батьків та педагогічного колективу навчального закладу. Ігровий простір бібліотеки, оновлений фонд дитячої літератури та інтерактивні заходи покажуть батькам та учням альтернативу якісного проведення часу з родиною. В результаті заходів проекту буде створений комфортний, сучасний простір для поціновувачів літератури і читання. Де зможуть безбар’єрно спілкуватися, як діти так і батьки.
Метою
проекту "Територія щасливого дитинства" на
шкільному повір"ї Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 імені
Жігмонда Перені є створення для школярів
пізнавально-відпочинкового простору, задля досягнення, через гру,
толерантного ставлення учнів один до одного, забезпечення поваги,
формуванню таких важливих якостей особистості, як почуття дружби,
взаємовиручки, колективізму, взаємодопомоги і найважливіше рівності
незалежно від ентонаціональних, релігійних, мовних чи будь-яких інших
принадлежностей, поліпшенню соціально-психологічного клімату між ними
Щиро
дякуємо Британській Раді за мотивацію, за можливість мріяти, діяти,
розвиватися, досягати і радіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар