У ході вебінару Надія Дяченко, методист НМЛ виховної роботи, фізичної культури та безпечного освітнього середовища, акцентувала на терміні «штучний інтелект» та концепції розвитку штучного інтелекту до 2030 року, затвердженій Кабінетом Міністрів України (2020 рік), охарактеризувала 9 галузей застосування штучного інтелекту за концепцією, серед яких освіта і наука.
Основне завдання освіти в розвитку штучного інтелекту – підготовка кваліфікованих кадрів та розвиток цифрової грамотності серед школярів (застосування цифрових інструментів для виконання прикладних завдань, пошук інформації в інтернеті, захист персональних даних, медіаграмотність тощо).
Тренінг «Штучний інтелект у шкільній бібліотеці» провела Олена Гончаренко, завідувачка відділу науково-методичної, соціокультурної та міжнародної діяльності, науковий співробітник відділу науково-освітніх інформаційних ресурсів ДНПБ України імені В.О. Сухомлинського, де зробили перші кроки у використанні ШІ.
На сайті вебінару https://sites.google.com/view/vebinaru/вебінар-10-штучний-інтелект-у-бібліотеці розміщено додаткові матеріали, які доступні у будь-який час.
Використовуємо сучасні технології, наближаємо ПЕРЕМОГУ!
Тренінг «Штучний інтелект у шкільній бібліотеці» провела Олена Гончаренко, завідувачка відділу науково-методичної, соціокультурної та міжнародної діяльності, науковий співробітник відділу науково-освітніх інформаційних ресурсів ДНПБ України імені В.О. Сухомлинського, де зробили перші кроки у використанні ШІ.
На сайті вебінару https://sites.google.com/view/vebinaru/вебінар-10-штучний-інтелект-у-бібліотеці розміщено додаткові матеріали, які доступні у будь-який час.
Використовуємо сучасні технології, наближаємо ПЕРЕМОГУ!
Немає коментарів:
Дописати коментар