Для чого шкільному бібліотекарю брати участь в проектній діяльності? Що таке проектна діяльність? З яких
основних етапів складається проектна робота? Ці та інші питання вивчали
бібліотечні працівники шкільних бібліотек Виноградівського району на тренінгу,
який відбувся 18 грудня на базі Виноградівської ЗОШ І-ІІІст. №3 ім. Жігмонда
Перені.
Запрошений тренер –
голова правління благодійного фонду „ЦЕНТР
ГРОМАДСЬКИХ ІНІЦІАТИВ” м.Перечин, депутат обласної ради, учитель історії та
правознавства Перечинської гімназії ІІ-ІІІ ступенів суспільно-гуманітарного
напрямку – Андрій Вишняк ознайомив присутніх з основними етапами роботи над
проектом, надав корисні поради щодо визначення ідеї проекту, формулювання мети
і завдань, вибору методів і ресурсів для їх реалізації та ін.Запрошений тренер –
В другій практичній частині тренінгу
сформовані групи учасників вправлялися у розробленні й представленні проектної
роботи. Формулювали мету і завдання. Ідеї, обрані для реалізації, відображали
нагальні потреби бібліотек, в яких працюють і яким майбутнім переймаються.
В ході заняття бібліотечні працівники
по-новому подивились на шкільні бібліотеки, їх можливості, цілі та завдання,
які сьогодні стоять перед освітніми закладами. Адже участь у різних професійних
і грантових конкурсах дуже важлива для шкільних бібліотек. Це можливість
одержання додаткових фінансових коштів, розширення творчої активності, а також
підвищення професійного рівня бібліотечних працівників. З досвідом успішної
проектної діяльності шкільної бібліотеки поділилася завідуюча шкільною
бібліотекою Виноградівської ЗОШ І-ІІІст. №3 ім. Жігмонда Перені Хромей Марина,
яка працює над створенням центру підтримки освіти та пізнавального дозвілля
„Бібліотек@ - територія інтерактивної взаємодії”, на шляху до якого реалізувала
два грантові проекти: „Створення на базі шкільної бібліотеки центру підтримки навчання та творчого розвитку угорськомовних учнів, їх батьків та вчителів при Виноградівській ЗОШ І-ІІІст. №3 ім. Жігмонда Перені” (Закарпатський
францисканський місіонерський фонд) та „Покращення та оптимізація бібліотечного простору” (Бетлен Габор Олоп та KMPSZ).
Заняття пройшло в атмосфері ділової
активності. Отримані знання нададуть змогу учасникам тренінгу в подальшому
розробляти та реалізовувати проекти.
Учасники тренінгу щиро подякували
досвідченому тренеру Андрію Вишняку за змістовний і корисний досвід.
Немає коментарів:
Дописати коментар