середа, 11 січня 2023 р.

Науково-методичні основи психологічного супроводу діяльності вчителя в умовах реформування освіти

Наукові співробітники УНМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України підготували практичний посібник 📚

"Науково-методичні основи психологічного супроводу діяльності вчителя в умовах реформування освіти"

Авторський колектив:

В. Г. Панок (вступ, післямова), І. В. Марухина (розділ 1), В. В. Рибалка (розділ 2),

В. М. Горленко (розділ 3), Д. Д. Романовська (розділ 4), В. В. Предко (розділ 5), 

С. К. Шандрук (розділ 6), М. В. Саврасов (розділ 6), Н. В. Сосновенко (розділ 7)

У виданні вміщені методики і технології надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги педагогічним працівникам закладів освіти у виконані їхньої професійної діяльності в умовах війни. Зокрема, приділено увагу проблемам діагностики, профілактики і терапії емоційного (професійного) вигорання педагогів, підвищенню рівня їхньої психологічної культури, формуванню навичок безконфліктного спілкування і мирного розв’язання конфліктів, формуванню життєстійкості/стресостійкості та ін..

✅Посібник розроблено на основі методології проєктно-технологічного підходу та містить конкретні результати досліджень авторів сучасного стану вчительства. 

✅Практичний посібник призначено для працівників психологічної служби – практичних психологів і соціальних педагогів, методистів, викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти, студентів, науковців.

Завантажити можна за покликанням

https://lib.iitta.gov.ua/733538/1/Nauk_metod_osnovy_psykhol_suprovodu_diialnosti_vchytelia_v_umovakh_reform_osvity_%28diahnostyka_korektsiia%29.pdf

https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/733538


Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи 

Національна академія педагогічних наук України

Немає коментарів:

Дописати коментар