
20 листопада в шкільній бібліотеці учні 10 класу спробували свої вміння та навички робити фінансові розрахунки, використання спільних коштів, уважно читати та швидко аналізувати нову інформацію, вчилися бути #активнимигромадянами, творчо та критично мислити взявши участь в грі-тренінгу «Світ Громад: coopetition». “Світ Громад” – це навіть не гра, це інструмент, досить серйозний інструмент, як навчальний так і виховний. Гра допомагає пояснити дітям у дуже доступній формі, що таке громада, як її побудувати, як бути активним учасником громади. Адже, будемо відверті, такі важливі предмети, як Громадянська освіта в школах сьогодні отримують найменше уваги. Як ми зможемо будувати успішну державу, якщо діти навіть не уявляють як це, бути активним учасником громади і не можуть пояснити, що, власне, є громадою.
Імпровізована громада розпочала свою діяльність з
кількома комунальними закладами, муніципалітетом, стартовим капіталом 100 умовних одиниць, власними коштами і наосліп вибраними ролями: чиновник, пенсіонерка, вчителька, проповідниця, де кожен з учасників спробував себе у ролі мера. Боролася новостворена громада за громаду – туристичний центр.


Хоч громада і не виграла та в результаті проведеної гри учасники отримали нагоду підвищили кваліфікацію у сфері ігрофікації та використання ігрового навчання у формуванні актуальних громадянських комптенцій. Ігрова механіка максимально наближена до реального життя і перемогти у грі можна лише кооперуючись та взаємодіючи.


Немає коментарів:
Дописати коментар