пʼятницю, 5 квітня 2024 р.

Подорож в країну здоров'я

Всесвітній день здоров'я — відзначається щорічно 7 квітня починаючи з 1950 року. Цього дня 1948 року набрав чинності Статут Всесвітньої організації здоров'я. Ідея Всесвітнього дня здоров'я була висунута вже на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров'я в 1948. Дата: неділя, 7 квітня 2024 р. Засновано: 23 грудня 2003

Помандруйте в поле, в гай
Трав і квітів там розмай
І у цьому розмаїтті
Ви знайдете безліч квітів.
Як зустрінуться вам, друзі,
Запашні ромашки в лузі.
Не забудьте їм вклонитись,
З пелюсток росою вмитись,
Бо ромашкові відвари –
То найкращі ліки-чари. 
***Природа дарує людині таку різноманітність «золотих дарів», що їх важко навіть перерахувати. Особливу цінність мають лікарські рослини, які допомагають зберігати і зміцнювати здоров'я людини. Ви дуже часто бачите їх у лісі, у лузі, на полі, але навіть і не замислюєтеся, що у вас під ногами — справжній скарб. І цей скарб — лікарські рослини. 

Від застуди і від кашлю
Випийте мікстуру краще:
З мати-й-мачухи відвар
Допоможе, друзі, вам.
***
Запишалась бузина:
“В світі я така одна,
З мого запашного цвіту
Чудодійні вийдуть ліки,
Із ягід – смачне варення,
Хто ж корисніший за мене?”
***
Здавна всі ми як один:
І жасмин, і дев’ясил
Додають здоров’я й сил,
Живокіст, беріз бруньки
Зцілюють всіх залюбки.
Материнка, валер’яна,-
Також ліки непогані.
І медунка, й зелен-м’ята
Теж уміють лікувати.
***
Щоб прогнати всі недуги,
Нам за це дякують дуже.
Ми разом – велика сила,
Звуть нас – лікарські рослини.
***
Вишня сили зміцнює,
Люди, звірі це знають.
Багато Вітамінів в ній,
Для дітей і для звірів.
***
Заєць вилікував ангіну
Звіробоєм і малиною.
З Суницею чай попив,
І здоров’я повернув.
***
Всіх кропива зігріває,
Як рукою, знімає біль.
Вовк кропивою буде битий –
У нього радикуліт.
***
М’ята перцева теж
Ведмедику бурому допоможе.
Від безсоння врятує
І в шлунку біль вгамує.
***
Хто цикорій приймає,
Бадьорість духу не втрачає.
Говорив ведмідь вовкам: –
«За цикорій – все віддам!»
***
Коли хтось упав раптово,
Чи поранив руку, ногу –
Подорожник всім – дружок,
Прикладіть його листок.
***
Заболіли раптом зуби
Є шавлія, кора із дуба.
А нема зеленки, йоду –
Чистотіл знайдіть в городі.

Немає коментарів:

Дописати коментар